måndag 29 november 2010

Någon som kan skiljas från en flaska Idjit?

Jag hade tänkt köpa några flaskor av Dugges Idjit! när den släpptes på Systembolaget för ett par veckor sedan. Satt på jobbet på måndag morgon och inväntade att klockan skulle närma sig 10 för att bege mig till Nordstan. Blev i stället akut sjuk, fick snabbt bege mig hem och krypa i säng där jag låg med feberfrossa och öppna spjäll i flera kroppsöppningar. När jag tisdag eftermiddag började kunna röra på mig igen fanns ingen Idjit kvar i butiken, varudepån var tömd och jag stod där, frusen, med darriga ben och utan öl.

Finns det någon vänlig själ därute som har en flaska för mycket och väldigt gärna vill bli av med den? Jag hade tänkt ta med den till Kanada som en gåva till en ölnörd på den kanadensiska västkusten. Nån god kanadensisk öl kan fås tillbaka för besväret.

2 kommentarer:

  1. Om du är riktigt riktigt snäll så ska jag se om jultomten har tillräckligt många kvar i källaren...

    /Bror

    SvaraRadera
  2. Jultomten får gärna skicka över en öl i sin säck.

    SvaraRadera